Acte necesare pentru contractarea unui credit 'Prima Casa'
Pentru a obtine un credit Prima Casa, solicitantul trebuie sa prezinte o serie de documente, valabile pentru fiecare banca ce acorda finantare prin Programul Prima Casa. Aceste documente sunt:- Declaratie pe propria raspundere , autentificata la notar, potrivit careia solicitantul nu detine in proprietate o locuinta, nici individual, nici in comun, cu sotul/sotia sau alte persoane si nu are in derulare in credit ipotecar.
- Cerere de credit completata si semnata de catre toti participantii cu venituri
- Documente de identitate (carte de identitate, buletin)
- Documente de venit
- Documente referitoare la obiectul creditului (acte de proprietate, carte funciara, actele de identitate ale actualilor proprietari ai imobilului care urmeaza sa fie achizitionat - copii)
- Documente de justificare a aportului propriu
- Raport de evaluare a imobilului adus in garantie, intocmit de un evaluator agreat de banca
- Actul de identitate al solicitantului, inclusiv sot/sotie sau codebitori in original si copie
- Certificat de casatorie - daca este cazul , in original si copie
- Adeverinta de venit de la compania angajatoare pe baza formularului pus la dispozitie de banca (in original) - emisa cu maxim 30 zile calendaristice inaintea depunerii dosarului
- Carte de munca -in copie , pe care sa scrie "Conform cu originalul", semnatura si stampila persoanei care semneaza, sau
- Contractul individual de munca, inclusiv actele aditionale ale acestuia, in copie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu